Trevlig feedback

Medlem
Trevlig feedback

Jag uppmuntrar brudparen att återkomma till mig med feedback. Det är bra ur flera perspektiv. Dels har brudparet möjlighet att efterfråga ytterligare någon bild att redigera, eller kanske att de vill ha en annan variant av någon specifik bild, typ någon som de inte fått i svartvitt men hemskt gärna skulle vilja ha det. Sen använder jag deras feedback som lärdom. Är de jättenöjda så vet jag att jag kan fortsätta på samma spår och att mina tekniker är något som går hem. Har de synpunkter får jag lyssna på dem och ta in och eventuellt göra förändringar i mitt sätt att arbeta. Än så länge har det bara varit positiva åsikter och likaså idag.

Jag fick mail från sommarens första bröllopspar och de var jättenöjda. De hade fått precis vad de önskade och tyckte att allt från bemötande till slutprodukt, bilderna, var toppen. Sånt är så himla skönt att höra och sporrar mig till att fortsätta bröllopsjobben framöver. Jag har tre bröllop kvar denna sommaren och ett är utan redigeringsarbete efteråt. Killen är då själv fotograf och önskade redigera själv. Lite läskigt eftersom redigeringen är mitt signum, men jag valde att tacka ja ändå. Grundstommen är ju min.

Solen lyser rejält i Malmö idag och det är shorts-väder. Härligt!

#blogg

1
Skriv svar