Dodged a bulle.

Medlem
Dodged a bulle.

Hej, Internet!

Jaha, vad händer på spelfronten i dag då? Det känns till största delen som om man går i väntans tider just nu. Dels väntar jag, som sagt, på att se om Steam-rean lossnar ordentligt. Dels väntar jag på att Summer of Arcade ska dra igång. Dels väntar jag på Trenched, som jag uppenbarligen inte kan sluta tjata om. Dels väntar jag, på sätt och vis, även på Earth Defense Force: Insect Armageddon. En budgettitel att förstrött panga loss med i soffan kan vara precis vad som behövs just nu, faktiskt. Det släpps på fredag, så jag har några dagar till på mig att fundera över om det är något att ha eller inte.

Det går å andra sidan ingen nöd på mig. Medan jag "väntar" spelar jag League of Legends med blivande frugan och så givetvis det numera dagliga pysslandet i CivWorld. Att sitta och flytta på saker för att optimera sin produktion är förvånansvärt roligt.

Nästa vecka är jag gräsänkling på dagarna igen, då bara jag har semester. Då blir det å andra sidan lite allsköns brädspel hos storebror! Det ska bli intressant att se hur min brorson klarar av att spela lite mer avancerade spel.

Just ja, dagens rubrik är icke att förglömma! I dag när vi var och storhandlade på Maxi var det ett barn som kastade iväg en halväten kanelbulle åt mitt håll. Tack vare mina mungosnabba reflexer lyckades jag dock göra en förflyttning i sidled och undvika den.

Således: dodged a bulle. Huzzah! \o/

#blogg

Medlem
Dodged a bulle.

Rubriken var riktigt bra, utbrast i ett fniss här.

Medlem

Gott så. I aim to please!

1
Skriv svar