Älskar redan Arkham City

Skägg.
10 Chambers
Älskar redan Arkham City

Hur kan man inte älska hur #Rocksteady Studios hypar #Batman: Arkham City, designen gör mig knäsvag.

#blogg


signatur
Medlem
Älskar redan Arkham City

Vad kan man säga det blir bara helt enkelt BÄST! ^^

Medlem

Vad kan man säga det blir bara helt enkelt BÄST! ^^

"Hur kan man inte älska..."
"A flipp of the coin shall tell me if you tell the truth. Looks like you have lady luck on your side".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Yes, det ser verkligen galet bra ut!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Love it, men hoppas det blir mindre omständiga bossfajter...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ettan var något av det mest repetetiva spel jag någonsin spelat... Men jag håller tummarna för att tvåan bli bättre!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Vilket spel är inte det; det handlar om sättet man gör det på, vilket "AA", gjorde alldeles utmärkt, IMO...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

agree to disagree... Spelade igenom kanske 70% av spelet, men orkade aldrig spela klart det, alldeles för tråkigt!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

OK, man gillar vad man gillar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Yes! Twoface!

Egentligen har han tre ansikten (discuss amongst yourselves...)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Egentligen har han tre ansikten (discuss amongst yourselves...)

Godhet, ondska och... öh... en barnslig sida?

Han är Harvey Dent och (evil)Harvey Dent. tillsammans blir de två
Two Face!
1+1=3
Elementary my dear... 3 dm stora damråtta i hörnet som nu skall få smaka på dammsugarens vrede!...Strax tillbaks.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

En gåta. Jag hatar gåtor.

1
Skriv svar