Tillbaka i Malmö

Medlem
Tillbaka i Malmö

Bilen tog oss till Malmö också. En veckas semester kvar och förhoppningsvis blir det inte regn hela tiden... skitväder!
Det ser ju inte direkt bra ut från vädernissarna på TV men jag har ändå bokat in motorcykelåkning på tisdag kväll. Håller tummarna så de blir blå.

Kvällen har bestått av tvättstuga (behövligt efter 2 veckor hemifrån) och uppackande av resväskan. I morgon ska vi åka land och rike runt (Malmötrakten) för att införskaffa Barnsäng, Skötbord, Hundmat och startkit till barnet. En hel del att göra och lyckas jag få lite tid över så ska jag klämma in en fika med en gammal kursare från sjuksköterskeutbildningen. Han var i stan på semester och det hade varit kul med lite catch-up.

Bröllopsredigeringen ska gå på högsta fart denna veckan med förhoppningen om att vara helt klar eller åtminstone i princip färdig till helgen. Det är en liten paus till nästa (6e aug) och det känns skönt. Har nästan sett dubbelt av alla bröllopsbilder hittills

Förhoppningsvis blir det naturfotografering i veckan med min kära vän Kimmo. Tanken är att vi ska prova Sigmas 120-300/2.8 OS. Jag har ju ägt versionen innan, den utan bildstabilisering, och den var helt outstanding. Svindyr tyvärr.

Hemkomsten till ära ska vi se Black Swan.

#blogg

1
Skriv svar