Lite blä

Redaktör
Ponny
Lite blä

Idag har jag haft en tröttsam och grinig dag. Inte till en början, men det har smugit sig på. Ingenting jag gör duger och varje ord jag får ur mig känns mediokert och fantasilöst. Och då ska ni veta att, sådana här dagar, tar det tid att ens nå denna höjd av medelmåtta. Lite blä, helt enkelt.

Receptet för att sluta tycka synd om mig själv och bli äppelkindat käck stavas en god natts sömn och en frisk morgonjogg. Samtidigt ska jag peppa mig med att jag snart har långhelg med Liseberg, sockervadd och karuseller. Jag ska skratta tills jag spyr. Kul värre! Innan dess ska jag också tillåta mig att försvinna in i Silent Hill 2:s dimma. Kul, om än på ett mer melankoliskt vis.

[ia=28277; large]
Ledtråd: det här är inte Liseberg.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Lite blä

Oj, ska både jag, Hampus OCH Fredrik till Liseberg samma vecka!? Stackars Lisebergskaninen, vet inte vad som väntar...

Medlem

Vad många spel du spelar samtidigt! Är det inte jobbigt? Jag är rätt så likadan och jag tycker det blir jobbigt med beslutsångest etc. Bestämt mig för att spela färdigt Resident Evil 3: Nemesis idag iaf

Redaktör
Ponny

Lisebergskaninen kommer att se ut som di där kaninerna i Silent Hill 3! Ojoj...

Darkzide8, jag hör vad du säger och håller med. Ofta börjar jag med ett, men sen kan jag inte låta bli att bli sugen på ett till. Och så fortsätter det så år ut och år in. Just nu spelar jag Silent Hill 2, FFIX, Zelda: Phantom Hourglass och God of War 2.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar