Tv-spelskväll

Medlem
Tv-spelskväll

Vad gör man när ens eget tv-spel packat ihop? Jo helt enkelt så att man bjuder in sig till en kär vän med tv-spel Problem solved. Dessutom betydligt mycket roligare än att sitta ensam hemma och lira!

Igår lirade vi co-op Modern Warfare 2 och sen testade jag för första gången på riktigt Wii. Jäkligt roligt och även om vi höll oss till ganska "enkla" spel (rent fysiskt) så kände jag nog en pulshöjning och eventuellt lite ökad svettproduktion... konditionen är ju inte på topp heller

När jag nu köper ny konsol måste det bli en med wi-fi så att jag kan spela online, det är så grymt att ha någon att spela med som inte är AI. Visst, det är kul det med men efter att ha lirat samma bana på single-player i MW2 typ tusen gånger så vet man nästan ur minnet var man ska stå, sikta, skjuta osv... boring. Nej, ett LIVE-konto får det bli till nästa konsol. Helt klart.

Dagen, som varit solig och varm, ska fortsätta på motorcykeln. En dags slit på jobbet är över och nu börjar nöjena. Vart vi ska köra har vi inte bestämt... lite som pojkdrömmen lyder, man kör dit man känner... något sådant blir det väl idag. Gissningsvis kommer jag få se Häckeberga, kanske Trelleborg, eventuellt Smygehuk. Allt beroende på vart näsan pekar och magkänslan säger att det är bra.

I morgon kommer jag publicera lite fler bilder från senaste bröllopet... spännande va ?!

#blogg

1
Skriv svar