Avstängd
Doom

Det här har jag skrivit på forumet på den här sidan. Men, jag redigerar lite.

Jag vet inte med säkerhet, jag kan gissa. Det kan finnas ett liv efter döden. Det livet är att man kommer till helvetet och nej jag tror inte att himlen finns. Ingen kommer till himlen eftersom himlen inte finns. Jag vet inte hur det är i helvetet. Dom här spelen om Doom ger en ganska detaljerad bild av helvetet. Därför tror jag att helvetet är ungefär eller lite som i spelen om Doom. Fast första spelet i serien och andra delen i serien har en handling som hör ihop med varandra. Tredje delen har inte en handling som hör ihop med första och andra delen i serien. Därför är dom separata. Därför tror jag att helvetet är som i en, vissa eller alla delar av spelserien Doom. Om man kombinerar alla spelen med varandra i serien får man en ganska bra förklaring på hur helvetet är. Om det inte går kan man få en förklaring på hur helvetet är genom att kolla på alla spel Om det inte går kan man få en förklaring på hur helvetet är genom att kolla på enskilda spel. Om det inte går kan man få en förklaring på hur helvetet är genom att kolla på flera spel men inte allt. Man kan kanske få en förklaring på hur helvetet är genom att kolla på alla spel.

Doom ger korrekt bild av helvetet.

Man kan undra varför spelens titel är Doom, Doom 3 och så vidare. Man kan också undra hur jag kan hitta på allt det här. Jag kan ha en förklaring. Spelet heter Doom. Om man använder titeln Doom utan att det är en titel kan det betyda ont öde eller undergång på svenska. Gissa då vilka som har möjlighet att komma på allt det här. Gissa då vilka som har bäst chans att komma på allt det här. Inte forskare, experter och professorer. Det stämmer. Det är människor som drabbas av ett ont öde eller undergång som kommer på allt det här. Jag har skrivit om. Därför är jag uppenbarligen drabbad av undergång eller har drabbats av undergång i dåtiden eller kommer att drabbas av undergång i framtiden eller flera av dom här, men inte alla eller allt av det här.

#blogg


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

1
Skriv svar