Battlefield 3 kräver Origin, hej då gnällspikar och snorungar!

Medlem
Battlefield 3 kräver Origin, hej då gnällspikar och snorungar!

Mycket glädjande nyheter! Då slipper man ännu mer snorungar! Detta välkomnar jag! Trött på gnällspikar och speciellt snorungar! Gnäll, gnäll, gnäll och gnäll hela tiden. Sen lär väl hälften gnälla och säga att dom kommer bojkotta spelet men så står dom där i affären och plockar på sig Battlefield 3 ändå. Men några gnällspikar och speciellt snorungar slipper man iallafall!

Anoter one bites the dust!

#blogg


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Battlefield 3 kräver Origin, hej då gnällspikar och snorungar!

det är en princip grej. tänkte köpa bf3 men nu blir det inte så.

säkert ett roligt spel men vill kunna köpa det från steam. om du det är EAs eller steams fel vet jag inte, och bryr mig inte.

Hoppas bara nte TOR måste köras via origin!

Medlem

Hehe ja du, det är stor risk att The Old Republic kommer kräva Origin. Då kommer inte du köpa det heller?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Tycker det bara är sjukt drygt med fler spelklienter, vill helst ha alla på samma ställe. Kommer nog inte att köpa bf3 men TOR kan bli ett köp.

Men kommer i fortsättningen köpa så många spel som bara går till steam först och främst.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Amen!

Tycker det är löjligt med dessa whine-historier att man bojkottar spel på grund av klienten de kommer ifrån..

Kommer spela det, och har redan förbokat Limited.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Eh.. vet inte om jag är trög men varför kommer vi slippa snorungar med origin?
Btw så fattar jag inte hur man kan vara så principfast så man gillar ett spel men struntar i det för att det inte säljs på tex steam
På en skala kan ju inte habegäret ligga mycket på plus sidan, alternativt är att man är VÄLDIGT principfast


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jo remus, TOR kommer jag köpa i vilket fall. väntat på det så länge nu..

Men BF3, eh, detta blir mest en ursäkt for att inte behöva köpa ännu ett spel.

1
Skriv svar