Delta i FZ:s enkät, vinn en PS3:a

Robot
Medlem
Delta i FZ:s enkät, vinn en PS3:a

OK?? Var hittar man enkäten då?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Redaktör

Den är cookie-styrd och dyker inte upp varje gång man laddar FZ, surfa runt så kommer den poppa upp förr eller senare.


signatur
URK
Medlem

vad i (fina ord)

man kan inte trycka eftersom pop upp fönstret följer med bilden och man kan bara se 1/3 av fönstret.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Exakt! Får samma som URK.

Ps Jag använder webläsaren Chrome.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

mjo fick öppna upp firebug och ta bort rutan :S

URK
Medlem

använder den: eldiga räven


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Redaktör

Vi kikar på problemet!

Uppdatering: Det är tydligen något med Firefox som strular. Ledsen för det, använd en annan webbläsare så länge.


signatur
Medlem

får inte upp den heller på explorer.

Medlem

För er med problem att se hela rutan: håll in Ctrl och scrolla med mushjulet. Fungerade för mig!

Medlem

Jag fick upp och fyllde i den med Firefox...


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Fungerade fint i Chrome 5 iaf. Dock kände jag att efter att man suttit och fyllt i hela denna (ganska) långa enkät så ser man att man måste skriva en motivering till tävlingen och då blev det helt plötsligt skitsvårt..

/ LordDaimos

Medlem

För mig funkar allt finfint :=)


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Samma problem för mig med opera

Medlem

Funkade prima för mig (Mozilla Firefox). Vet inte varför men jag älskar att fylla i enkäter. Det är roligt

Medlem

Haha öppnade FZ.se i FF3.6.3 och fick upp rutan med förfrågan om man ville vara med, oturligt nog syntes bara texten, knapparna mm hade lagt sig längst ner på sidan och gick således inte att klicka på.
Känt fel som sagt, bara att damma av IE8 som fungerade fint.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Är ju bra att ni erbjuder något för såna här enkäter.. Finns inget roligare än att fylla i enkäter med ingen gåva eller liknande i slutet.

Fick också bara upp halva rutan, men Ctrl-scroll hjälper.

Medlem

Fyllde just i hela raddan frågor och måste säga att jag finner sluttexten skrockig:

"Eftersom du har besvarat frågorna anonymt måste du lämna namn- och adressuppgifter så att vi kan kontakta dig om du är en av vinnarna."


signatur
Medlem

fan vad jag behöver detta för att överleva de 5 kommande åren av civilingenjörs plugg!!


signatur

Have a good time!

Medlem

Verkar som den riktiga utmaningen ligger i att faktiskt få upp enkäten.

Medlem

Funkade fint för mig. Använder Google Chrome.

Finns det någon annan spelsida än FZ förresten?


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Funkade utmärkt i chrome 5 iaf


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

funkar den fast man har adblocker för google chrome på?

Inaktiv

Har testat på Firefox, IE och Chrome. Får inte upp något. Varför inte göra så att undersökningen fungerar som en tävling. Gör en nyhet och lägg en länk där.

Redaktör

Showerguy: undersökningen är cookie-styrd (vilken browser man kör är oväsentligt för att få upp enkäten) och går ut till var femte eller så besökare, och den kommer pågå ett tag så det är ingen panik om man inte får upp den direkt.

Det primära målet är att få in besökarstatistik. Vi kan inte använda tävlingsverktygen till det. Och för vår del är detta primärt en undersökning, inte en tävling.


signatur
Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Fungerade fint i Chrome 5 iaf. Dock kände jag att efter att man suttit och fyllt i hela denna (ganska) långa enkät så ser man att man måste skriva en motivering till tävlingen och då blev det helt plötsligt skitsvårt..

/ LordDaimos

Fattar inte heller varför de ska hålla på med löjliga motiveringsfrågor. FZ´s tävlingar är lika dant och man vet ju typ aldrig om de vill ha ett seriöst svar eller någonting roligt. Utslag och motiveringstrams är ju helt orelavant i själva tävlingen/undersökningen och otroligt omoget och töntigt enligt mig.

Trams helt enkelt som hör hemma på lågstadiet...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Brain:

fan vad jag behöver detta för att överleva de 5 kommande åren av civilingenjörs plugg!!

Lägg undan de där två tusen av studielånet du super upp eller käkar ute för per månad så ska det nog gå bra! LIU-studenter, vilket skämt.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Kommer aldrig att vinna denna tävling! Kommer aldrig vinna en FZ tävling!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Funkar inte i explorer eller chrome :/

Medlem

Den dyker aldrig upp för mig >.<


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar