Det som alla spel har gemensamt

Avstängd
Det som alla spel har gemensamt

Om ni har haft den här tanken som är följande. Varför har jag det så dåligt, varför är det inte bättre och vad är orsaken till det här. Jag har ett svar, orsaken till alla bekymmer här på den här planeten är följande. Det är människor, dom här människorna som orsakar bekymmer kallas för bad folk och bad folks.

Jag kom fram till det genom att kolla på en text från spelet Doom II. Texten var följande. You wonder where bad folks will go when they die, now.

Jag kollade bad folk och bad folks, på dom här webbsidorna och dom är följande. www.synonymer.se och Google Översätt. Jag kom fram till följande.

Dom här bad folk och bad folks kan man kalla för följande. dåligt folklig, ovanlig och icke-folklig. Motsatsen till bad folk, bad folks, dåligt folklig, icke-folklig och ovanlig är följande. Folklig, vanlig och bra folklig.

Bad folk, bad folks, dåligt folkliga, icke-folkliga och ovanliga är ett bekymmer och jag tror jag vet hur vi ska lösa det bekymret och lösningen är följande.

Det finns något som alla spel har gemensamt. Det är att alla karaktärer i alla spel är folkliga, vanliga och bra folkliga. Inte dåligt folkliga, inte icke-folkliga, inte ovanliga, inte bad folks och inte bad folk. Om dom inte är folkliga, inte är vanliga och inte bra folkliga så är dom i alla fall inte motsatsen.

Jag ska ge ett exempel på ett spel där alla karaktärer är folkliga, vanliga och bra folkliga. Inte dåligt folkliga, inte icke-folkliga, inte ovanliga, inte bad folk och inte bad folks. Det spelet är följande. Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction.

Spelet Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction. Det var nog det spelet som fick mig att hitta på allt det här i det här blogginlägget. Jag har inte spelat spelet men jag har sett kampanjen till spelet på Youtube.

Så svaret på hur man ska lösa problemet med bad folk, bad folks, icke-folkliga, dåligt folkliga och ovanliga är följande. Man måste utveckla ett spel där karaktärerna är bad folk, bad folks, icke-folkliga, dåligt folkliga och ovanliga. Inte vanliga, inte folkliga och inte bra folkliga. När det spelet har utvecklats kommer nog det här bekymret att försvinna och det får nog inte vara vilket spel som helst. Jag tror att det här löser det hela.

#blogg


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Det som alla spel har gemensamt

Prototype?
Lite förvirrad i texten blev jag. Jag blev förvirrad när jag läste din text, alltså inte allmänt utan av texten


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar