Denna sommarens sista bröllop

Medlem
Denna sommarens sista bröllop

Ja dyker det inte upp några sista-minuten-jobb så lär det här vara sommarens sista bröllopsjobb. Morgonen började klockan 06 med att jag vaknar till åsk-knallar och fullständigt ösregn. Inte den bästa starten...
"O"vädret drog som tur väl var vidare under de nästkommande timmarna och fram mot lunch då vi skulle dra igång ute i Kyrkheddinge så lyste solen och det var rejält varmt. Nu bjöds vi på både sol och moln i en lagom mix och vi visste inte vilken tur vi skulle ha.

Själva fotograferingen flöt på bra och jag kom hem med många vackra foton. Ni kan ju reglerna vid det här laget så fler bilder kommer alltså när brudparet själva fått se allt.

Just när jag satte mig i bilen för att åka därifrån så började det droppa och det dröjde inte många minuter innan det var fullständigt skyfall igen. Men precis de timmarna som vi var utomhus och så beroende av vädret så var det alltså uppehåll.. knappt man tror det är sant!

Resten av kvällen har det regnat kraftigt och jag hoppas verkligen att de inte tänkte ha en massa happenings utomhus i samband med middag och fest.

Ha en trevlig helg där ute i landet!

#blogg

Medlem
Denna sommarens sista bröllop

en fråga bara haha

hur stor är risken att brudparen hänger på fz.se och råka se bilderna ?

tänkte att du kan nog lägga upp dem här utan några större bekymmer


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

en fråga bara haha

hur stor är risken att brudparen hänger på fz.se och råka se bilderna ?

tänkte att du kan nog lägga upp dem här utan några större bekymmer

Jag ska ta reda på det. Ska leta fram en viss person och sedan gifta mig med henne, bara för att. Självklart anställer jag Manuel.

Sen så ser jag om bilderna läggs ut här! Om det nu inte råkar vara så att Manuel läser aftonbladet bara för att Manuel och hans flickvän fortfarande dejtar. Då går ju planen i stöpet.

Medlem

Haha, du har säkert rätt! Risken är inte stor, antagligen nära med noll. Men det ligger lite i att brudparet ska få ha känslan av att ha varit "först". Jag brukar ju bjuda på någon enstaka, så ni blir inte helt lämnade utan

Aftonbladet läser jag bara när det handlar om mig själv, och det är ju som väl e inte särskilt ofta. Varför de skrev om mig och min fru är helt hennes, och hennes blogg, förtjänst. Om man väljer att tolka AB som något positivt vill säga. But hey, all publicity is great, right?!

Skägg.
10 Chambers

Ett ord: fantastisk. Måste nog gifta om mig så att vi kan anlita dig.


signatur
Medlem

WOW Tack! Jag bugar och bockar Det hade varit en ära!

Medlem

Nu överträffade du dig själv igen! Wunderbaum!

1
Skriv svar