Deus Ex 3 - lite tankar innan man börjar spela.

Medlem
Deus Ex 3 - lite tankar innan man börjar spela.

Ja då var det dags, 11 år har gått sedan ett litet spel med namn Deus Ex släpptes. Och nu sitter man här igen och väntar på att installationen på 360:n ska bli klar. Det kliar lite i fingrarna samt går det många tankar i huvudet.
Kommer spelet att vara så pass bra som man har hört att det ska vara? kommer man att känna igen sig? Hur mycket läderklädda tyskar kommer det att finnas med i detta spel?
Tankarna är många och snart får man veta svaren.

11 år sedan släpptes ett spel så pass bra att det hade enormt re-play värde. Saker och ting förändrades när man valde att göra vissa saker i spelet. Det var något nytt för mig helt och hållet när jag började spela Deus ex, samt att kunna smyga sig omkring banorna istället för att behöva döda allt man ser. När man nu sitter här 11 år sedan och tänker på det, så känns det som att Deus Ex har varit en milstolpe i eran. Och nu får man se om 3:an kan bli något liknande också. Snart så börjar äventyret.

Införskaffade mig Deus Ex - Human Revolution's collector edition och sitter här nu och tänker om man ska göra sig en review på den. Intressant eller inte?

#blogg

Inaktiv
Deus Ex 3 - lite tankar innan man börjar spela.

Du kommer inte bli besviken, spelet är en värdig uppföljare. Men det har sina brister det med.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Det hade jag gärna sett. En recension alltså.

Medlem

Låter bra det matte89, Ja så är det väl med många uppföljare att dom har sina ups & downs.

Ja då kanske jag knåpar ihop en CE-spellåde-recension tills helgen då.

Medlem

Köpte det precis också, håller också på att installera det på 360n... *kli kli*

Medlem

Fint där robbis. Har nu kört första banan, och det var riktigt trevlig känsla. Ser fram emot resten av spelet.

1
Skriv svar