Blandade punkter...

Medlem
Blandade punkter...

Last Stand, Arnolds nya rulle om en gränsstad med knarkkarteller som gäckar i buskarna. Arnold skall tydligen spela en sheriff som får ta itu med problemen. Stormare ligger i samtal om att spela en krigsveteran som leder en grupp män under filmens antagonist.
Stormare som gammal krigsveteran som spelar fult, tror han kan klara det men kommer han att överleva Arnold?
Filmen beräknas ha release i början av 2013.

Arnold skall också medverka i Expendables 2 tillsammans med Bruce och dom två skall tydligen få mer tid på skärmen...hoppas dock att man inte visar alla sekvenser dom är med i i trailern denna gång...
Chuck och Van Damme är dessutom tillfrågade och man får kanske hoppas att Jean-Claude gör ett bättre beslut denna gång...

Men av dessa gubbar, vem har den bästa "one man army"-karaktären i rockärmen?
Dutch mot Rambo, McClane mot T-800, The Jackal mot John Spartan...?
Fan vilket spel det skulle bli, tänk alla deras olika karaktärer med oneliners och arsenal.
Massiv action, kanske lite rpg-ton där man kan levla upp och få lermaskering som extra camo eller att man får ett par dojjor för ökad livskraft efter att ha sprungit runt barfota...

Michael Nyqvist ska spela med Sharlto Copley i en kommande scifi-rulle som handlar om sex astronauter med, hör och häpna, olika nationaliteter...
Synd, hade det varit yankees hela högen med en försupen ryss hade det kunnat bli en häftig actionrulle men nu lär det bli en seg drama i klaustrofobiska miljöer där en efter en drabbas av någon eller någons paranoia...
Filmen heter passande nog Europa då deras mission är just Europa, Jupiters måne.
Att den dessutom går upp mot Spielbergs Robopocalypse och Tom Cruises Horizons gör ju att den känns som det lama scifi-dramat under 2013...

Deadpool lever fortfarande men den som lever får se...
Annars finns ju Reynolds andra nya film med serietema, R.I.P.D med Jeff Bridges.
Bridges kommer att spelas av modellen Marisa Miller...invecklat värre men Reynolds och Bridges spelar två döda som tydligen kommer tillbaka och Miller är Bridges nya kropp... Har man sett serien "Dead like Me" så kanske man förstår...

Jay Baruchel, Liev Schreiber och Seann William Scott skall göra hockeyfilm... Goon heter den och Scott spelar en kriminell eller liknande som tas in för att sätta stopp på Schreibers hårda spelare. Apropå Baruchel, som är med och gör filmen, visst fan låter han precis som Christian Slater?

Game of Thrones had drabbats av ett avhopp. Lisa Nolan, modell/"skådespelerska", skulle ha spelat en älskarinna till kungen men blev "överraskad" av den nakenhet som skulle visas i scenerna... Hon hade tydligen inte ens sett serien och trott att det inte förekom...
Alltså ingen större förlust, en person som kommer till en inspelning av en serie utan att ens ha sett den känns inte riktigt helt hundra...

...någon som vågar gissa vems nya kontor i Singapore detta ska föreställa?

Från ett universum till ett annat, Star Trek: Next Generation får Blu-ray släpp... Dock är det bara vissa episoder som klippts samman och putsats upp...

Den trevliga filuren Beetlejuice...som nu Hollywood dammar av...
"The film will NOT be a remake, rather the plan is to 'reboot it by advancing the storyline of the original'."... aha, okej...
Burton verkar dock fortfarande vara med på ett, om än litet, hörn och Herr Keaton har tidigare uttryckt sig positivt om en repris av en av hans mer minnesvärda roller...

Ny mus inhandlad idag, Logitechs M705, en standardmus med unifying-teknik. Hade väl tänkt köpa G400 men 705 är lite billigare och mer lämplig för mig. Den passar mac, är trådlös och... billigare. Sen räcker den gått och väl för Age of Empires Online...
Min brorson har nu fått för sig att skaffa sig en speldator, jag har redan avrått honom från dom jag hade på jobbet och fått honom att börja planera ett eget bygge istället. Billigare och nyttigare...
Men en sur bieffekt är att jag själv fick lite idéer...
Hmm, det där med idéer verkar vara tidens tema, har gått runt med en massa kreativa missions som skall göras, jag vill börja göra knivar igen, binda flera flugor till fisket i höst och samtidigt fixa en egen håv... vilket i sig inte verkar vara så svårt men det kräver sin lilla planering...och utrymme...

#blogg

Medlem
Blandade punkter...

M705 är en bra trådlös mus om man inte ska spela snabba FPS, väl värd pengarna, och unifying funkar väldigt bra.

Medlem

Ja, efter att ha suttit med en gammal skräpmus för 79 kr som visserligen lyser jättefint och har fungerat bra fram till nu för det jag har använt den till. Men igår började den ge efter, den registrerade inte alla högerklick vilket medförde viss irritation när mina arméer inte hade gått dit dom skulle och min stad föll... Den musen är efter det inte längre med oss....
M705 har än så länge ett MVG av mig, men logitechs programvara som kan laddas ner finns inte att ladda ner...

1
Skriv svar