Oblivion 5th Anniversary snart i Europa!

Medlem
Oblivion 5th Anniversary snart i Europa!

Svårt att vänta på Skyrim? Måste ha ett RPG att sätta tänderna i redan nu? Då kanske detta kan vara för dig, om du gillar att kasta pengar runt omkring dig.

The Elder Scrolls IV: Oblivion 5th Anniversary Edition släpps nu på fredag i Europa, och kommer förhoppningsvis då även bli tillgängligt hos svenska återförsäljare, även om det nu under en längre tid såg ut att bli i den 30 september.

Specialutgåvan innehåller originalspelet, dess expansionspaket Shivering Isles, uppdragspaketet Knights of the Nine, en karta över hela spelvärlden (Shivering Isles inkluderat) i färg, samt en bonus-DVD med en dokumentär om spelets utveckling.

Priset hamnar runt €30 för X360- och PS3-utgåvorna, och €20 för PC-utgåvan. Så med svenska spelbutikers priser blir det runt omkring en 349-459kr för konsol-folket och hundringen mindre för PC-människor.

Uppdatering:
Tack vare en användare här på FZ så har jag fått reda på att priset för samtliga versioner verkar hamna mellan 199kr (Webhallen, CDON, m.fl.) och 299kr.

#blogg


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Oblivion 5th Anniversary snart i Europa!

Har GOTY till Xboxen, men det kan vara dags att byta om det här innehåller de senaste patcharna; vet du något om det?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Webhallen tar 199kr för respektive format det vill säga Ps3/360/Pc


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Webhallen tar 199kr för respektive format det vill säga Ps3/360/Pc

Där ser man, tackar. :]

Skrivet av walter_iego:

Har GOTY till Xboxen, men det kan vara dags att byta om det här innehåller de senaste patcharna; vet du något om det?

Spelet är inte uppdaterat högre än Shivering Isles, av vad jag har hört. Så det vore nog billigare för din del om du stack in en TP-kabel i boxen och fick uppdateringarna gratis.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar