Utbrändhet eller näringsbrist?

Medlem
Utbrändhet eller näringsbrist?

Efter en lång paus ifrån mig själv och mina egna reflektioner så har jag bestämt mig för att börja tänka igen!

Har jobbat själv på IT medan kollegan går på semester, jobbet har tagit allt för stor plats då jag nästan konstant haft jouren, känns inte ok att spela för f***-datorn hänger sig konstant (nytt grafik kort, bios update och ny skärm senare, still no crash so far.. peppar peppar) och ensamma veckor medan sambon åker på jobb resor... men ger mig, det gör jag inte.. eller?

Vet inte riktigt hur mitt tillstånd ska förklaras men diffus är ett passande ord.
Det jag vet är att jag inte vet hur det står till med mig själv, jag ser inte mig själv i hur jag är.. eller?

Jag äter för lite! Gaaah! Vill bara kunna svulla på groteskt feta hamburgare eller bara känna mig mätt men allt det kommer fram till är ett illamående som gör en besviken. Jag är inte en sån människa som inte äter för ingenting, något är fel... eller?

Är det kanske så att du håller på att gå in i väggen? Jag vet inte, känns inte så...

Det enda jag riktigt längtar till just nu är BF3 <3
Jag har inte förbeställt vilket jag nu grymt ångrar... men jag börjar störa mig på så mycket småsaker i spelandet och omkring det.. beror delvis på min ap-coola dator som hänger sig själv när man äger som mest <3 men också på dom jag spelar med, jag har en hjärna!

Visst är det fint med komplimanger men snälla var objektiv, debattera med mig ha en normal konversation som inte döljer någon sexuell anspelning.. försök iaf... vill jag säga egentligen men istället orkar man inte ta den diskussionen och bara håller med...

Ja jag är frispråkig svär som en häst och trivs i manligt sällskap, har killkompisar som är as sköna och man har en helt annan avslappnad stämning än med tjej kompisarna (dom är ju underbara, säger bara det är skillnader) men det betyder inte att jag är öppen för allt!
Jag, lika mycket som alla andra, har gränser. Men jag kan vara ärlig och säga det till dig, men då är det något att respektera istället för att hävda att jag skulle vara nån sorts feminist?? F*** you heller! Jag vill att vi höjer upp kvinnan hellre än att ha jämlikhet och jamtelagar.... det finns ingen total rättvisa och varför får man inte vara bättre än någon inom ett visst yrke, gäller män också...

Dagens samhällsdebatt sponsras av "För det är du värd"-asen som säljer på oss kemikalier på tub.

Tänk va mycket man kan få sagt i ett inlägg, men era stackare inte ska ni oroa er, om ni inte hänger med i mina humörssvängningar... det okej // L3nN4

#blogg

1
Skriv svar