Don't carry it all

Medlem
Don't carry it all

Fredag. För att låta som en random skribent, så skriver jag istället: fredag, smaka på ordet, fredag.

Dagen började tidigt, som alla andra dagar. Går upp vid sju-tiden. Omgahd-roflmao-lol kanske du säger, men för mig är det tidigt. Gick t.o.m. upp klockan 6 igår. Har i regel, vid stressade situationer, ständigt försökt maximera nyttan. Kissa och borsta tänderna samtidigt (här gäller det att ha simultanförmåga), äta flingor supersnabbt etc.

Anyhowz, igår var det redovisning på våran första gruppuppgift. Det gick heltokigt bra, mycket beröm. Sånt var kul. Dagen avslutades med öl, där vi satt på samma ställe i 6-7 timmar. Trevligt kan man tycka, och det var det också.

Idag var det utvärdering för redovisningarna, och hälften av klassen var borta (och pinpointades härligt av lärare via massmail senare). Det innebar att vi slutade vid tolvtiden. Så jag och Viktor stack och åt korv. Och sedan försvann jag hem. Cuz it's fridayz, och det innebär chips och cola med Fredrik. Och TV-spel.

Senaste veckan har vi varit så jäkla dåliga på att spela, i alla fall jag. Ska ta och vara en rebell och fortsätta med Rune Factory Frontier nu.

PS:

Det är så jäkla skönt att skaffa sig ett liv. Efter att ha varit instängd-slash-arbetslös i en lägenhet x-antal år, så är det på tiden att jag har en vardag, och det har jag. Det är fantastiskt. Inte för att jag är den typen som dricker öl varje vecka, men jag kan inte undvika att jag gillar att lära känna nya vänner.

#blogg

Medlem
Don't carry it all

Dagen började sent som alla andra fredagar eftersom jag är ledig från jobbet på just fredagar.
Härligt.

Dagen började med att läsa på webhallen att Rune Factory: tides of Destiny, flyttats bakåt igen! F***


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Damn you fargo!

och damn you webhallen!

1
Skriv svar