Jag och Dark Souls på ett cafe

Flakmonkey
Jag och Dark Souls på ett cafe

Ikväll har jag gjort något som det var länge sen jag gjorde, för länge sen skulle jag nog säga. Jag har nämligen suttit på ett cafe och skrivit recensionen till #Dark Souls. nu gick visserligen inte allt som jag tänkt mig eftersom min gode vän och kollega Arun kom in på samma cafe med en tös så blev lite samtal där samtidigt som jag intog min middag i form av en kycklingpastasallad som smakade rejält bra.

Efter den trevliga överraskingen och sällskapet var det dock dags att sätta fart och det gick riktigt bra måste jag säga. Kanske var det tack vare chokladtårtsbiten jag unnade mig men skrivandet rullade på bra. Sen återstår det ju att se om texten i sig är bra, det får ju ni och först den goda Tompa som ska korra den avgöra. Men tycker ända jag fick fram det jag ville säga om spelet, men vad det är får ni reda på först imorgon skulle jag tro

Hursom så blev det iaf en trevlig kväll som jag hoppas att jag inte behöver vänta lika länga på tills nästa gång. Behöver sånt här ibland för att göra livet lite trevligare...

#blogg

Jag och Dark Souls på ett cafe

Ser fram emot recensionen, Simon!

Äh, du får väl sätta dig lite oftare på café och skriva... Det funkade ju rätt bra för en viss Harry Potter-författare, om inte annat.

Jag tror hon gick på "tyngre" saker än choklad...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag tror hon gick på "tyngre" saker än choklad...

Krävs tigerblod

Medlem

Det är sånt här som får yrket att se så roligt ut


signatur

Game long and prosper

Flakmonkey
Skrivet av Javas:

Det är sånt här som får yrket att se så roligt ut

Det är inte lika roligt när du kollar i lönekuveret Iaf för de av oss som inte har lika tur som tex calle och tompa som är anställda... Väldigt mycket jobb för lite pengar och även om jobbet oftast är väldigt roligt så är det ju inte alltid det. Som när man ska testa kassa spel och man måste tvinga sig att inte bara spela dem en bra stund utan även skriva om dem...

Men jag kan ju säga att för mig som mest gör det som en kul grej numera så är det bara ett positivt extraknäck

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Javas:

Det är sånt här som får yrket att se så roligt ut

Det är inte lika roligt när du kollar i lönekuveret Iaf för de av oss som inte har lika tur som tex calle och tompa som är anställda... Väldigt mycket jobb för lite pengar och även om jobbet oftast är väldigt roligt så är det ju inte alltid det. Som när man ska testa kassa spel och man måste tvinga sig att inte bara spela dem en bra stund utan även skriva om dem...

Men jag kan ju säga att för mig som mest gör det som en kul grej numera så är det bara ett positivt extraknäck

Du glömmer det roliga med kassa spel, du får såga dom hee hee
Tänkte ta och läsa din recension på Dark Souls nu, tycker du är modig som vågade dig på spelet


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar