En obokad helg!

Flakmonkey
En obokad helg!

Det har verkligen varit fullt upp nu några helger med jobb och skoj till både höger och vänster, mest jobb dock med sommarstugan å allt sånt. Därför känns det nu otroligt skönt att kunna konstatera att när jag lämnar kontoret, vilket jag gör så fort jag skrivit klart det här, så kommer jag att ha en helg där jag är helt obokad. Känns otroligt skönt måste jag säga att inte veta vad jag ska göra för en gångs skull.

Kanske innebär det att jag inte kommer göra någonting, kanske innebär det att jag kommer parta loss rejält. Saken är den att det inte spelar någon roll hur det än blir för det kommer bli precis det jag känner för att göra den dagen och den tidpunkten istället för det jag kände för att göra när jag tackade ja till något (eller då jag gjorde det för att jag var tvungen eller ville vara snäll). Allt blir spontant och spontant är precis vad doktorn har rekommenderat.

Bara för att jag vill

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. Nu lutar det åt en lugn hemmakväll så att jag får sova ut rejält imorgon, en god natts sömn på mer än 6-7 timmar har man ju inte fått på ett bra tag känns det som så det vore minst sagt välbehövligt. Men som sagt, känner jag mig själv rätt så kan det lika gärna bli så att man får ett telefonsamtal eller ett SMS och så svidar man om från mjukisbrallorna till festkläderna fortare än kvickt... Tiden får utvisa helt enkelt

#blogg

En obokad kväll

Kanske får ni kalla den "Vinterstugan" nu?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey

Eller bara "stugan" kanske? Så slipper man ändra namn med årstiderna

1
Skriv svar