Inväntar träningsvärken

Flakmonkey
Inväntar träningsvärken

Imorgon måste det vara svårt att sträcka armana uppåt sträck, annars blir jag nästan lite besviken. För efter kvällens cirkelfyspass ska jag bara få träningsvärk så hårt var det. Eller ja det vara egentligen inte särskilt mycket hårdare än vad det brukar vara men eftersom det var en vikarie så blev det nya övningar och betydligt mer fokus på armar bröst och axlar än normalt. Med den ordinarie ledaren burkar det bli mer mage och underkropp.

Detta gjorde ju det hela betydligt svettisre för min egen del eftersom just överkropp är min svagaste sida. Speciellt klen är jag i axelpartiet så några av övningarna var rena döden för mig. Dock är det inte något jag klagar på såhär i efterhand (när jag var mitt i det så var det ju hemskt såklart) eftersom det enda sättet att bli bra på något som man är dålig på är att träna på det.

Så nu väntar jag bara på att jag ska vakna upp med träningsvärk imorgon, men det ska ju inte hindra mig från att gå upp och köra Indoor Walking 07:00 innan jobbet. No pain no gain helt enkelt

#blogg

1
Skriv svar