Medlem
Nya skor

Jajamensan... då var det äntligen dags! Nya löparskor.

Jag slog till idag, trots att mina ben inte bär mig längre och träningen är obefintlig. Men man måste ju ha en morot till att bli bättre och komma igång igen.

Att butikerna i England håller mycket lägre pris än de svenska butikerna är ett välkänt faktum, jag har dragit mig för att handla där mest för att jag är osäker på storleken jag ska ha, och det faktum att behöva skicka tillbaka något ända till UK för att byta storlek känns onödigt. Men så idag, upptäckte jag att en av websidorna från England hade 20% rabatt på det redan attraktiva priset. Det var svårt att motstå och jag tog snabbt cykeln in till stan för att säkerställa att jag beställde rätt storlek. Det är fult och jag tycker egentligen inte om att lura svenska butiker på det viset, men när jag sparade in 550:- från att köpa här hemma så fick det bli så.

Jag undrar vad det är som gör att priserna är så pass mycket högre i Sverige. För även utan 20% rabatt så skiljer det rätt många hundralappar.

Nåja. Här kommer i alla fall bild på skorna.

#blogg

Medlem
Nya skor

Det är bra, du behöver ett bra par skor när barnet lär sig gå/springa..

Medlem

Det är alltid dyrt i Sverige jämfört med grejer från USA och England. Förstår inte varför, för tullen ska ju inte ha SÅ mycket.

Idioti är det i alla fall från Svensk sida, vems fel det nu än är.

Grattis till ett bra köp i alla fall. Hoppas du är lika nöjd när du får dom också


signatur
1
Skriv svar