När iPaden är som bäst...

Flakmonkey
När iPaden är som bäst...

Jag är den förste att erkänna att en iPad eller vilken platta som helst för den delen är en rätt onödig pryl. Det är mycket den inte kan göra och det mesta av det som den kan göra kan du göra lika bra eller bättre på andra makapärer. Men när du sitter på en ersätningsbuss på väg från Nynäshamn hem till Stockholm så är det en helt gudomlig uppfinning!

#blogg

Medlem
När iPaden är som bäst...

Hur gör du för att lägga över filmer och serier på den? Kräver det någon form av konvertering eller är det bara att lägga över helt vanliga .avi?

Flakmonkey

Avplayerhd. Spelar upp vanliga filmformat och har inbyggd ftptjänst så det är bara att ftpa över dem

Medlem

Funkar även enkelt om du laddar hem anyvideoconverter då är det bara o lägga in filmerna/serierna du har i programmet o göra om dem till mp4 sen in med dem i iTunes på telen! bötar serier som satan på min iPhone

Man kan ju också prata med folk, har testat ibland, det är rätt kul


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Paddan gör dig till värsta Newton-ignoreraren!

Flakmonkey
Skrivet av walter_iego:

Man kan ju också prata med folk, har testat ibland, det är rätt kul

Prata med främlingar? Det kan man väl inte göra i Sverige utan att folk tror att man är galen? ^^

Skrivet av Nosnos:
Skrivet av walter_iego:

Man kan ju också prata med folk, har testat ibland, det är rätt kul

Prata med främlingar? Det kan man väl inte göra i Sverige utan att folk tror att man är galen? ^^

Jag vet att det är förbjudet, men man ska "fight the power" och bara våga vara mänsklig. Vi är inte så olika som vi tror.

Hade ett givande samtal en gång med en konsult som jobbade på IKEA. Vi åkte mellan småland och Malmö, och jag fick reda på ett och annat, därav att jag skrev vissa av mina blogginlägg om herr. K.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ipaden gjorde sig bäst i "Will it blend".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar