Små lätta moln...

Medlem
Små lätta moln...

Det var det där med rubriker! Jag säger ju det... halva jobbet gjort.

Nåja. Några fler bilder från senaste dagarna blir det i alla fall.

Ojsan, hoppsan... hade visst bara den enda bilden kvar. Nåja, får väl skriva lite text också. Redigeringsarbetet går vidare från i fredags. En bit kvar, men jag har flyt i redigeringen så det går ganska snabbt när jag sätter mig. Har testat lite nytt också för att få in lite nya tankebanor i den processen. Alltid spännande att läsa lite tips och trix för att bygga på sina redigeringskunskaper.

På omvägar fick jag idag höra att brudparet hade hittat fram till just den här bloggen och de tyckte mycket om de bilder jag hittills lagt upp. Hehe.. no pressure på resten

Det är i vilket fall jäkligt roligt att höra! Feedback i alla former är nyttigt och gör att man växer i rollen som fotograf. Att ständigt höra hur bra man är (man tröttnar aldrig på det) är jätteroligt, men givande kritik och åsikter är minst lika viktigt för att man ska bli bättre.

På tal om något annat... för er som följer bloggen och kanske sitter precis som jag och tuggar på nagelbanden för att ni är så nervösa.. jag har inte hört något nytt från Mr Perswall. Men så fort jag gör det, så vet ni också!
Tänk vad sweet att få försköna svenska hem med min konst. Folk skulle ha möjlighet att se världen genom mina ögon, kanske i sitt eget sovrum! Det ni

Over and out.. en mycket trött pappa ska nu gå och lägga sig för några timmars sömn. Vet inte varför jag är trött, för mina nätter är bra mycket lugnare än min frus, men det handlar nog om att vi män är rätt veka ändå

#blogg

1
Skriv svar