The Old Republic: Revan

Inaktiv
The Old Republic: Revan

Den nya boken i Old Republic serien har landat i min brevlåda och ska börja läsas senare idag.. TOR: Revan ska utspela sig efter KOTOR och handla om (You guessed it) Revan! Han har ju varit en favorit sen jag fick spela som han i Knights of the old republic(Spoilers!!1one!), även om han har varit ur rampljuset på senare tid. Var väldigt nöjd med föregångaren Decieved och jag har hört Revan boken var inget undantag i kvalité. Skippade dock den första boken Fatal Alliance för den fick lite dåligt betyg för pengarna.

Böckerna och serietidningarna har mestadels varit väldigt intressanta jämfört med andra serier i star wars universumet, så det känns som förutom själva spelet så har Bioware ett jäkla bra och växande franchise. Rätt roligt hur bra det kan gå med tanke på att spelet inte ens är ute än..

Återkommer med betyg när jag är klar med boken!

#blogg

Moderator | Testpilot
The Old Republic: Revan

KOTOR FTW


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

KOTOR FTW

rygg?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av uberpwnage2.0:

KOTOR FTW

rygg?

KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Boken är grym, har själv läst ut den (gjordes förrgår). Den svarar på bra många frågor, men skapar inte själv så jättemånga nya. Dock är det lite komplicerat för mig då jag kört TOR-betan ett tag och vet en del grejor därifrån

1
Skriv svar