Datorlös!

Medlem
Datorlös!

Senaste dagen, när jag var datorlös var väldigt längesen, kanske någon gång i mellanstadiet. Det har gått tre dagar och jag har hunnit med mera dessa dagar än vad jag fått gjort på en månad, haha!

Eftersom jag inte har någon ekonomi just nu till att ersätta mina trasiga datordelar, så måste jag söka jobb och fixa mitt körkort, så det ska bli rätt intressant hur länge jag står mig utan en dator utan att go nuts. Just nu känns det väldigt befriande!

Värt att nämna är att jag hade en hård depression i början utav året, som mer eller mindre drog ned mig i spel-träsket, för att just slippa verkligheten för en stund. Senaste tiden har jag känt att det håller på att vända, detta är kanske det sista steget för att bli kvitt med det!

För framtida bloginlägg, så tänker jag slänga in lite kråkor om hur jag upplever min vardag. Om jag förbättrats på något vis, eller om jag börjat klättra på väggarna och börjat bita på nagelbanden.

Kanske lyckas jag motivera någon att stänga av skärmen för en stund och möta verkligheten, eller vad som helst, oavsett så hoppas jag på att kunna bjuda på någon form av skön läsning.

Ett hett tips för alla där ute är att börja träna, det gör sån jädra skillnad som man inte kan tänka sig. Välbefinnandet får sig ett riktigt skjut, samtidigt får du mycket bättre hållning. Innan min depression så hade jag tränat 3-4 år non-stop, men det här året har jag tagit en paus i cirka 9 månader, det har varit hårt att försöka komma igång igen. Det är jävligt svårt när man har en depression att dras med.

Anyway har jag sån träningsvärk i mina axlar att jag känner den med pulsen, så dags att försöka få lite hushållsysslor gjorda.

#blogg


signatur

Life is short , play more

Medlem
Datorlös!

Jag var utan en egen dator i ca. 6 månader, och det funkade jättebra. Det gäller bara att ha annat att göra, spel är så lättillgängligt numera, att det är lätt att börja falla tillbaka på för att slippa andra grejer, som du var inne på. Ska bli kul att läsa kommande inlägg.

Go strong!

1
Skriv svar