Medlem
Free

Av olyckliga skäl blir secret game night inte av. Viktor är sjuk och således var vi inte särskilt många för att det skulle vara lönt, lite synd då man peppade för det - MEN, det passade sig oerhört bra, då gårdagskvällen blev mer livad än vad jag trodde från början. I'm talking bout the julavslutning.

Anyho. Det började med en utvärderingsdag, där mörka sidor kom upp till ytan. Väldigt bra. Vi berättade saker vi inte var särskilt stolta över, och vad vi tyckte var bra. Därefter slutade vår lärare, vilket var synd.

Anyho. X-antal timmar efteråt var vi i Future Games lokaler och minglade. Även om det var tryckt stämning till en början. Jobbigt att lära känna nya människor, som sitter fastnaglade vid sina datorer. Men det släppte lite mer senare.

Anyho. Kvällen fortlöpte på en pub där vi spelade ett förfestspel. Några ritade på min mage, någon lade sig på golvet och vi hoppade över honom, någon gick till ett annat bord för att skrika skällsord. Allt var uppdragsbaserat och lite lagom crazy. När puben stängde vankades det efterfest hos en klasskompis, där vi råkade dricka 80%-tig sprit och dansade lite sådär.

Anyho. Good night, bra klass, med sjukt olika personligheter. 12 timmar senare är jag fortfarande lite småfull, vilket börjar bli jobbigt. Så kaffe ska strax intas i kopiösa mängder.

#blogg

Medlem
1
Skriv svar