Början på slutet... #19 och #20

Medlem
Början på slutet... #19 och #20

Det var inte bara TV-serien Dexters sjätte säsong som tog slut idag, jag tog mig även igenom huvudstoryn i #The Elder Scrolls V: Skyrim (#19)! Lite konstigt när man inte riktigt vet om man klarat ett spel eller inte, men vad jag fattade så var det i alla fall slutet på huvudstoryn. Spelet i sig är ju fantastiskt, däremot tycker jag manuset känns lite tafatt och inte tillräckligt episkt. Du slåss aldrig med mer än 2-3 soldater vid din sida (förstår givetvis att det kan vara ett prestandaproblem, men ändå), det känns som att det saknas något. Dock finns det ju massor av andra uppdrag och saker man kan hitta på i Skyrim, jag är dessutom något av en samlare, så springa runt och leta ädelstenar och annat trevligt kan jag nog ägna mig en hel del åt under julledigheten.

När jag ändå var igång tog mig an det förbannade tidigare nämnda helikopteruppdraget i #Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony och klarade på första försöket... Däremot dök nya jobbiga spelmoment upp, men efter några timmar rullade creditslistan förbi (#20). Många säger att #Grand Theft Auto IV: Lost and the Damned är bättre men jag håller nog inte med, förutom helikopter överanvändandet hade jag betydligt roligare i sällskap med Gay Tony än The Lost.

Hinner jag med några fler spel innan klockan slår 12 på nyårsafton tro? Den som lever får se.

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

1
Skriv svar