pre CHRISTMAS BONAAAANZAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
pre CHRISTMAS BONAAAANZAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Herregud! Det är bara 5 timmar kvar till den riktiga Christmas Bonanza startar! Vem kommer vara med? Vem äter sill men struntar i ris a la maltan?? Finns tomten??
Om bara några timmar börjar den spännande resan där vi får svar på alla våra frågor!!!

Alla FZ-medlemmar har chansen att skriva om just sitt julfirande... eller kanske uteblivna julfirande. Kul, konstigt, trevligt, tråkigt... alla är välkomna att dela med sig av just ERAN jul

Jag själv kommer värma upp under kvällen med julmust. Eventuellt några goda torkade fikon. Vi har självklart pepparkakor här hemma om nöden faller på. Men tyvärr inga lussebullar... eller kanske,, det kan finnas i frysen.. rota rota rota!

En bra film till kvällen. The Green Lantern... hehe... inte så mycket jultema, men grönt hör ju julen till, och lantern låter lite juligt. Den får det bli!

Ååå jag är så spänd på att få höra alla era historier. Om någon känner för LIVE-feed så går det bra att skriva två tusen inlägg om man vill... kör hårt!! The more the merry... eller hur man säger.

Nu räknar jag ner: 4h 52min...

#blogg

1
Skriv svar