Småland fortsättning

Medlem
Småland fortsättning

Några random shots från de sista dagarna i Småland.

Här kommer en vacker bild på mig själv... man gör vad som krävs för att få den perfekta bilden helt enkelt!

Den perfekta bilden, uppenbarligen.

Eftersom det inte varit minusgrader i någon större utsträckning så lyser snön med sin frånvaro. Men det gör inte regnet och vattnet. Vilket innebär att många tomter i Mönsterås som tidigare inte varit sjötomter nu är det. Eller många har åtminstone fått sjöutsikt som de inte haft tidigare.

Här är det i vanliga fall ett tiotal om inte mer, meter, till havet.

Jag lipar ju inte för det, utan passar på att ta några sköna bilder.

Det finns en hel del fler bilder att redigera. Vi passade på att plåta alla fyra bröder nu när vi för en gång skull var samlade. Vi tog också en bild på fyra generationer. Meya, Jag, min mamma och min morfar och mormor. Dem kommer senare, eventuellt.

Som alltid när vi bröder kommer tillsammans så sprudlar det med testosteron. Jag har fortfarande ont av brottningen med min mellersta bror (stengolv i huset) och träningsvärk lite överallt efter att ha tävlat i Plankan med min svärfar. Jag blev slagen med två minuter tyvärr och det kommer jag få käka upp i många år framöver.

Sen hade jag en liten egen tävling (ingen annan var sugen) och det var att göra 101 armhävningar varje dag och öka med 101 för varje dag. Sagt och gjort och igår kom jag då upp till 505 armhävningar på en dag. Jag har försökt göra dem ganska koncentrerat så det inte har blivit allt för mycket vila mellan gångerna, men ibland har det varit flera timmar. Jag har gjort mellan 50-100st vid varje tillfälle.

Nåja, man måste ha något att förströ tiden med

#blogg

Medlem
Småland fortsättning

Fint


signatur
Medlem
1
Skriv svar