Delta i FZ:s enkät, vinn en PS3:a

Redaktör
Skrivet av nudelsdesign:

Fattar inte heller varför de ska hålla på med löjliga motiveringsfrågor. FZ´s tävlingar är lika dant och man vet ju typ aldrig om de vill ha ett seriöst svar eller någonting roligt. Utslag och motiveringstrams är ju helt orelavant i själva tävlingen/undersökningen och otroligt omoget och töntigt enligt mig.

Trams helt enkelt som hör hemma på lågstadiet...

Utan utslagsfråga, ingen tävling. Lotteriinspektionen gör skillnad på tävling (kräver kunnande) och lotteri (turbaserat), i tävlingar med priser över en viss summa krävs en kreativ insats för att det inte ska räknas som lotteri. Lotterier kräver tillstånd, och vi har varken tid, kunnande eller manskap nog att ge oss in i såna byråkratiska processer. Därför kör vi utslagsfråga.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av nudelsdesign:

Fattar inte heller varför de ska hålla på med löjliga motiveringsfrågor. FZ´s tävlingar är lika dant och man vet ju typ aldrig om de vill ha ett seriöst svar eller någonting roligt. Utslag och motiveringstrams är ju helt orelavant i själva tävlingen/undersökningen och otroligt omoget och töntigt enligt mig.

Trams helt enkelt som hör hemma på lågstadiet...

Utan utslagsfråga, ingen tävling. Lotteriinspektionen gör skillnad på tävling (kräver kunnande) och lotteri (turbaserat), i tävlingar med priser över en viss summa krävs en kreativ insats för att det inte ska räknas som lotteri. Lotterier kräver tillstånd, och vi har varken tid, kunnande eller manskap nog att ge oss in i såna byråkratiska processer. Därför kör vi utslagsfråga.

Aha! då är det staten man ska skälla på alltså


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Redaktör
Medlem

Men BU!

kan inte använda firefox för att få fram enkäten, och jag kunde inte använda IE8 heller för när enkäten kom upp försvan den fortare en fis.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Jag stängde av ad-block i Firefox så fungerade det:)

Medlem

Ifylld i firefox

Medlem

Utslagsfrågor i form av motiveringstext är samma som lotteri?

Medlem

Klickat på många gånger på olika nyheter och spel men enkäten kommer ju inte fram.

Ish
Medlem

Funkade direkt för mig när jag gled in på FZ (Chrome 5).
Nu är det bara att snutta tummen.. Ehh, jag menar hålla tummarna


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Känns ju givande för "statistiken" att behöva jaga ett jävla random popup fönster som dessutom är kodat av en handikappad.

Medlem

Gick fint för mig. Hoppas på ett ps3 till födelsedags present nurå:D

Medlem

signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Dam fick upp den en ggn men tryckte precis på ''startsidan'' så den försvan


signatur

Rwa?

Inaktiv
Skrivet av Kovski:

Verkar som den riktiga utmaningen ligger i att faktiskt få upp enkäten.

Hahha, instämmer!

Medlem

funka inte med Chrome, men jag schrolade bilden större, så de löste sig. men att man bara såg 1/3 som folk sa.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Alltså, när fan ska den där enkäten dyka upp igen? Ja fick upp den förut men då var den ju utanför bilden. Nu dyker den aldrig upp.. :S

URK
Medlem
Skrivet av Preath:

Alltså, när fan ska den där enkäten dyka upp igen? Ja fick upp den förut men då var den ju utanför bilden. Nu dyker den aldrig upp.. :S

samma här man kan ju inte spama fz sidor hela dagar heller


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Tycker ni missat lite på ett par ställen. T.ex. så på frågan "Vad planerar du att köpa inom ett år?" Så finns LED-TV och LCD-TV men inte plasma? What?! Detta är en spelsida och ni tar inte med den bästa tekniken att spela på? Jag får trycka på "Planerar inga inköp" då alltså, fast än att jag i allra högsta grad gör det.

btw, var tvungen att stänga av ABP (ad-block plus) för att få upp enkäten.

Medlem
Skrivet av Wortex:

Tycker ni missat lite på ett par ställen. T.ex. så på frågan "Vad planerar du att köpa inom ett år?" Så finns LED-TV och LCD-TV men inte plasma? What?! Detta är en spelsida och ni tar inte med den bästa tekniken att spela på? Jag får trycka på "Planerar inga inköp" då alltså, fast än att jag i allra högsta grad gör det.

btw, var tvungen att stänga av ABP (ad-block plus) för att få upp enkäten.

Pff, LCD äger ju plasma då man ska spela spel :crazy:

Nu gäller det bara att surfa omkring på fz och förhoppningsvis inte trycka bort den då den kommer.

Medlem

för mig poppa det upp fin fint så fort jag gick in på sidan. Kör chrome

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi kikar på problemet!

Uppdatering: Det är tydligen något med Firefox som strular. Ledsen för det, använd en annan webbläsare så länge.

Kodapor som strular snarare?
Borde ju vara rätt basic att kunna CSS:a en centrerad fixed-ruta, browserkompatibelt.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Alternativen som angick vad man sysslade med på internet var inte tillräckliga enligt mig. Tycker inte riktigt att läsa en blogg är samma sak som att läsa diverse forum som i alla fall jag gör mestadels av tiden jag spenderar online.

Medlem
Skrivet av Wortex:

Tycker ni missat lite på ett par ställen. T.ex. så på frågan "Vad planerar du att köpa inom ett år?" Så finns LED-TV och LCD-TV men inte plasma? What?! Detta är en spelsida och ni tar inte med den bästa tekniken att spela på? Jag får trycka på "Planerar inga inköp" då alltså, fast än att jag i allra högsta grad gör det.

btw, var tvungen att stänga av ABP (ad-block plus) för att få upp enkäten.

tack för tipset med adblock! fick upp rutan så fort jag stängde av det och uppdaterade sidan :)!

Medlem

Funkade finfint för mig att fylla i pop-up fönstret inga problem precis som det ska vara Jag använder mig av Opera som jag personligen tycker är en av världens bästa webbläsare dom två bästa webbläsarna anser jag att dom är Opera och Google chrome.

Medlem

Gratulationer till vinnarna. Kommer inte ihåg om jag själv var med i tävlingen.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar