Det är mycket nu

Medlem
Det är mycket nu

Oj vad denna veckan har gått snabbt! Dagarna har susat förbi och kameran har för det mesta legat på hyllan. Igår kväll passade jag på att plåta den lilla damen och de bilderna ska få sig en titt på i nästa vecka.

Just nu ska jag packa och fixa inför Stockholm, måste även hinna besiktiga bilen.

Efter en bra kväll online i BF3 igår med några vänner från Stockholm så känns det riktigt bra i spelvärlden. Än så länge kan jag inte kalla mig någon marksman men det artar sig och min sniperbössa uppgraderas hela tiden till det bättre. Snart får folk börja se upp

Det är dock lite läskigt när man möter folk som är uppe på rank 50+ det måste ta sinnesjukt mycket tid att levla så högt! Jag har rank 9 eller nåt sånt och glappet mellan rankerna bara ökar ju högre man stiger. Inte undra på att man åker på pisk allt som oftast med tanke på hur mycket erfarenhet en del spelare sitter med. Sen vet jag inte om det är så att man även spelar mot PC-spelare då man kör online, kan tänka mig att det är lite enklare på dator (tänker på mus och tangentbord) jämfört med konsol och handkontroll. Åtminstone upplevde jag det som en svår omställning med FPS-spel då jag gick från att spela på PC till att spela konsol.

Nej, nu måste jag iväg och besiktiga bilen, sen fortsätta packa. Rammstein i morgon på Globen Arena. En helhelg i Stockholm med vänner och ledighet. Jag kommer sakna familjen men också passa på att njuta av att resa ensam. Det måste man ju få göra

//Manuel

#blogg

1
Skriv svar