Mörad till perfektion

Flakmonkey
Mörad till perfektion

Ibland är det här med träning inte bara jobbigt utan även otroligt skönt. Kanske inte själva träningen i sig (är det inte jobbigt så räknas det inte som träning för mig) men om känslan efteråt är som den är just nu så är det verkligen skönt.

Avslutade för snart en timme sedan det bästa gympapassey på väldigt länge på Friskis. Jo jag går på gympapass hur omanligt den än låter men det är faktiskt bra träning som jag tror att fler killar skulle må bra av. Styrka finns där med armhävningar, etc där du har dig själv som motstånd men det som jag främst gillar är koordination och smidighetsträningen. Skulle nog passa alla kylskåp som går runt och spänner sig. Sen finns det ju som heterosexuell kille en hel del ögongodis vilket givetvis är ett plus även om man ju är lyckligt upptagen numera

Hursom så är jag nu sådär perfekt slut och nöjd med mig själv som man är efter ett riktigt bra träningspass. Kroppen är inte helt död men lite skönt mör sådär och jag ser verkligen fram emot en skön myskväll med tjejen. Just den biten hade förstås varit trevlig ändå men det blirmlite extra skönt att slappa när man känner såär. Man förtjänar det lite extra mycket!

#blogg

1
Skriv svar