Utveckling när den är som bäst

Flakmonkey
Utveckling när den är som bäst

Att påstå att all utveckling och uppfinningar är till godo vore att ta i och det rejält. En del saker är poänglösa, andra dåliga medan vissa är direkt skadliga. Det är emellertid inte dem jag ska tala om nu utan jag vill ta upp något som jag verkligen verkligen uppskattar - självbetjäningskassorna i mataffärerna. Vet inte hur vanligt det är, men den här på bilden nedan finns på Hemköp i Mörby Centrum och det är så otroligt smidigt. Visst kan det strula ibland, men gör man det bara metodiskt så går det väldigt mycket snabbare än att stå i kö.Utvecklingen när den är som allra bäst helt enkelt

[ia=518815; large]

#blogg

Medlem
Utvecklng när den är som bäst

Tycker bättre om självscanning med en sådan där bärbar apparat så det bara är att lägga ner i påse direkt


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Flakmonkey

Jo det håller jag med om, men måste man inte vara medlem i någon form för att kunna använda dem? Det här kan ju alla faktiskt använda sig av.

Medlem

Jo, medlemskap krävs och inte så många butiker som har heller tyvärr.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar