Snart påsk

Medlem
Snart påsk

Jösses vad tiden går snabbt. Snart påsk igen. I samband med detta lyxar vi till det med två röda dagar i samband med helg... super awesome!
Jag packar in familjen i kombin och drar upp till Småland och med i bilen förutom barn fru och hund kommer även min Mauser SR.

Tanken är att skjuta på mina bröder när de springer och skuttar som små kaniner ute på ängen bredvid huset. Det blir väldigt spännande att se hur långt avstånd jag faktiskt kan pricka någon på och exakt hur ont det gör. Det ska mina bröder få berätta för mig. Utvärdering av detta kommer senare... eventuellt även bilder på massakern.

Jag kan för den airsoft och Lajv-intresserade varmt rekommendera Malmö Airsoft's butik i Malmö. En rätt stor lokal med flera olika rum fulla med pangpang-pistoler och gevär. Är man lite kåt på vapen så lär man gå därifrån lycklig och antagligen lite pilsk.

I veckan kommer mitt nya hopup-hus som blir gratis på garantin. Det tackar vi Cybairguns kundservice för. De har varit grymt trevliga och positiva trots alla mina dumma frågor och sedermera reklamation.

I samband med installation av nya hopuphuset hoppas jag nu ha en välfungerande bössa för lång tid framöver. Lite nybörjar-otur kan man ju få ha.

Den 14/4 blir det spel på Horsabacken och det ser jag fram mot något enormt. Att få testa bössan i riktigt spel är ju liksom höjdpunkten.

God kväll!

#blogg

1
Skriv svar