När man sitter i skiten...

Medlem
När man sitter i skiten...

...så brukar man försöka ta sig upp och inte djupare ner.

#blogg


signatur

Burn in the light.

Medlem
När man sitter i skiten...

men, varför

Medlem

Åh fy f-n.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Tur att det inte är filmat i HD.

Varför lägger du ut sånt här?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Varför lägger du ut sånt här?

Jag antar att det ärliga svaret, och ärlig vill man vara, är att när jag ser på den här mannen, som kravlar omkring i en tunna med skit, så ser jag mänskligheten. På ett sådant där härligt misantropiskt vis. Människor som söker alla sätt möjliga att krångla till sina liv och sin vardag. Som ska simma omkring i skiten utan anledning, utan syfte och motivering.

Edit: Rättade ett stavfel.


signatur

Burn in the light.

Inaktiv

Shit happens..

Skrivet av redruM:
Skrivet av walter_iego:

Varför lägger du ut sånt här?

Jag antar att det ärliga svaret, och ärlig vill man vara, är att när jag ser på den här mannen, som kravlar omkring i en tunna med skit, så ser jag mänskligheten. På ett sådant där härligt misantropiskt vis. Människor som söker alla sätt möjliga att krångla till sina liv och sin vardag. Som ska simma omkring i skiten utan anledning, utan syfte och motivering.

Edit: Rättade ett stavfel.

Tack för svaret. Jag blev lite förvånad bara och trodde jag hade fått fel uppfattning om dig, skönt att det inte var så.

"Härligt misantropiskt vis" brukar ofta tyda på något konstnärligt motiv. Hade du ställt ut filmen på moderna museet i Stockholm hade du fått lovord för en intressant videoinstallation, det är så jag uppfattar den.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Konstnärligt motiv? Ja, DÅ är det ju fullkomligt naturligt att posta ett filmklipp på en bajsgubbe.

Det finns så mycket värre saker där ute i etablissemanget.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar