Bron är din vän

Medlem
Bron är din vän

Sedan bron kom till har utbytet mellan Danmark och Sverige lavinartat. Både jobbmässigt och nöjesmässigt. Aldrig förr har det varit så enkelt att ta sig ett snäpp mot kontinenten som vi så alla suktar efter.

Danmark med sitt liberala utbud lockar många svenskar över sundet. Till min stora förvåning och lycka även åt andra hållet. Idag fick jag nämligen min första förfrågan om bröllopsfotografering utomlands, Danmark alltså.

Tyvärr var jag redan bokad det datumet, men kvarstår gör det faktum att den nationella borgen nu raserat och jag har officiellt tagit det stora klivet ut i världen med min verksamhet

Hehe... stopp och belägg tänker vissa, du har inte ens tackat ja och det är faktiskt BARA Danmark vi pratar om. Jo klart.. men ändå! It's awesome! Förfrågan är ibland viktigare än jobbet. Det är ett bevis på att jag existerar som fotograf även på andra sidan bron. Inte något att förakta.
Jag tror jag ska fira lite i kväll med vanlijglass och chokladsås! Det ni!

Ha nu en underbar onsdag där ute i landet falukorv och även ni i landet Carlsberg.

#blogg

Medlem
Bron är din vän

Trevliga nyheter! Jyllands västra kust är väldigt naturvacker ifall du får ett bröllop i närheten. Just sayin'!

Medlem

Du får tipsa några trevliga brudpar om mig då

1
Skriv svar