Farm är ett faktum

Medlem
Farm är ett faktum

Blev en skön bekräftelse igår (onsdag). Även fast fighterna inte gick helt smärtfritt och det blev några onödiga vipes på de lättare bossarna så clearades hela Dragon Soul på en kväll, redan första resetten efter första killen på Deathwing. Det var en skön bekräftelse!

Vad ska man göra nu resten av veckan? Guilden ska köra alt runs rbg osv, men frågan är om man ska låta dessa vara och passa på att göra annat utan för WoW eller om man ska köra igenom al raiderna med sin lilla druid tank.. Vi får väll se hur det blir.

Vår rekryteringsfilm är klar och är nöjd med resultatet. Får se om den kan locka lite folk (inte för att vi behöver det just nu)

#blogg

Medlem
Farm är ett faktum

Måste säga att det är jävligt roligt att följa din blogg Som gammal wowspelare (lirade ganska hardcore i TBC tills början av wrath) så är det nästan lite nostalgiskt att läsa om hur det går i din guild. Man blir sugen att spela igen, men tyvärr så funkar det inte riktigt att lira WoW längre i den mån man gjorde under gymnasiet. Då funkar SWTOR bättre för mer casuallir har jag funnit.

Men visst minns lite molnkantat saker såsom den gången guilden efter sjukt många försök tog ner Lady Vaash, som på den tiden var sjukt krånglig att besegra. Då jävlar mådde man gott.


signatur

Videomupp

Medlem

Härligt att höra att Bloggen kan insperera lite. Är lite det som är meningen. Det du säger att man hade tid i gymnasiet, visst man hade mer tid, men jag är 30år heltids jobb och stadigt förhållande, så nog funkar det fortfarande. Testade SWTOR och tyckte det var riktigt nice, bra kännsla och allt, men det saknade en stor sak som wow hade och det var alla goda människor man spelat med i 6-7 år.

Den känslan du pratar om med first kills, det är den som många brinner för och att då kunne erbjuda den känslan till folket i guilden känns riktigt bra.

Är bara att fortsätta läsa, jag kommer inte sluta med bloggen

1
Skriv svar