Det blev en lugn kväll med en alt raid.

Medlem
Det blev en lugn kväll med en alt raid.

Druiden fick dammas av från allt damm den samlat på sig senaste månaderna.
När vi clearade hela DS HM med våra mains i onsdags så stog man där och funderade på vad man ska göra resten av dagarna. Det blev att börja fixa till sin lilla druid tank. In i normal ds gick vi med riktigt dåligt gear. Kom på mig själv lite då och då att jag har totalt glömt vad som händer i normal fighterna och framförallt 10-manna.... men det gick och lite bättre gear införskaffat för att kunna köra heroic mode om ett tag på altsen... Ja nått måste man ju roa sig med...

Sen vill jag ta upp lite tankar ang applys till guilden... Hur gör ska man göra med applys på den nya classen Monk. Ingen kan nått överhuvudtaget.. Ska man begära att de fixar betan och övar upp sig... Vet att det var stora problem när WotLK släpptes och Deat Knight var den nya classen. Det var riktigt svårt att få tag i en vettig DK och detta höll i sig länge... Tror banne mig att vi kommer göra så, alltså att de som ska spela Monk i MoP behöver in och testa lite i Betan för att inte känna sig helt borta när expansionen släpps..

Sen en tumme upp från några members som är allt för snäll och fixade en tårta till mig, men äta den det fick jag inte Men ändå tack Tjorleif!

#blogg

1
Skriv svar