Snart ligger man på operationsbordet

Flakmonkey
Snart ligger man på operationsbordet

Igår kväll och tidigare idag tycktes det som att min brustna blindtarm skulle behandlas med antibiotika istället för operation eftersom det var så mycket var att det gjorde operationen lite riskfylld. Under dagen har det dock kommit andra besked vilket gör att jag nu ligger i sjukhussängen med op-kläderna på och väntar på att de sla skära ut blindtarmen. Vet inte exakt när men sen kväll/natt är det bud jag fått.

Kan ju inte påstå att jag ser fram emot det direkt och det är lite nervöst men skönt att få det överstökat så att man kan koncentrera sig på att vila upp sig med lite tv-spel i en vecka eller så

#blogg

Medlem
Snart ligger man på operationsbordet

Det ska nog gå bra!
Och TV-spel efteråt är ju aldrig fel så


signatur
Medlem

Lagom till Diablo 3-releasen. Vissa har tur.

Medlem

Det går/gick förhoppningsvis bra! Blindtarmen är en sak man gärna blir av med, trist att få den inflammerad när man sitter mitt i djungeln på andra sidan klotet.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Lycka till! Men det är nog inget att oroa sig för, något som läkarna kallar "Fin Rutin"

Fråga om du kan få med dig resterna i en formaldehyd-burk, rita ett glatt litet ansikte på lappen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar