Vi är väldigt många

Medlem
Vi är väldigt många

... i guilden som fördriver vår tid just nu med Diablo III vilket är väldigt förståligt.
Men vad tycker jag om spelet då? Jag vet faktiskt inte riktigt. Jag har bara kommit in i anda svårighetsgraden med en class och hade förväntat mig att det skulle vara svårare. Men det kanske blir det på den tredje svårighetsgraden.... hoppas på det i alla fall.

Men sen tror jag faktiskt att denna form av spel gener har dödats av spel som WoW, GW, Swtor mfl. Ser inte riktigt anledningen att spela ett multiplayer spel som handlar om att levla och skaffa bättre gear, men du har ingen nytta av det för nya bossar eller ny content, för du spelar bara om samma spel hela tiden. Det är lite som vi har det i WoW just nu. Vi har tagit all content och rensar samma sak om och om igen nu, men vi förbereder oss i alla fall för nästa expansion... Men i Diablo så gör du detta redan från början... så vad är meningen? (Om du inte ska PvP:a då, där du har användning för gearet)
Nej, tror faktiskt det kommer hålla några veckor sen kommer den stora mängden sluta.

Men i vilket fall så är det ett bra tidsfördriv...

Sen postens fil får blli en gammal kill på Gruul inne i Gruuls lair.

Ezeke Facebook
Svea Livgarde Facebook
Svea Livgarde Hemsida

#blogg

1
Skriv svar