Negativa split'ar

Medlem
Negativa split'ar

Löpartermer... men det kan ju vara passande med tanke på att Köpenhamns marathon gick av stapeln idag och just på marathon blir det extra viktigt att springa snabbare sista hälften av loppet. Negativa split'ar alltså.

Själv satte jag nytt personbästa på 5k idag... 23min46sek Förra tiden på 25min31sek var från ett lopp förra sommaren. En rätt go söndag! Ska tilläggas att det var korta tights för första gången på hela året. Varmt och soligt i Malmö idag.

Under veckan som gått har Meya gjort stora framsteg vad gäller krypningen... hon har tagit sig från att åla och dra sig fram med armarna till att förra helgen börja stå lite vingligt på knäna. I början av veckan gjorde hon sina första försök att ta sig fram på knäna och nu rör hon sig relativt smärtfritt! Visst, det vinglar till ibland och hon är inte ruskigt snabb, men lägger vi ut något hon vill ha så stretar hon sig direkt dit! Duktig tjej!

Tänk om en annan kunde ha lika brant inlärningskurva!

Sen är det ju emellanåt något uppenbart fel på henne... måste bara lista ut vilken sida av familjen som är skyldig

Promenad i Pildammsparken... gröna träd... en kamera... vips så ser det ut så här!

Hoppas ni alla haft en lika bra vecka och helg, nu ska jag äta frugans äppelpaj med vaniljsås och espresso Tack och hej!

#blogg

1
Skriv svar