Oh my shoulder

Medlem
Oh my shoulder

Tisdag morgon. Vaknar upp från soffan efter att ha sovit där tre nätter i rad. Konstigt, jag och Fredrik har ju inte bråkat, så det kan inte vara anledningen. Anledningen heter Henning. Henning som kissar ner madrasser, täcken och allt som sig bör. På min sida av sängen. Kul. Verkligen Henning. Jättekul. Jag älskar dig Henning.

#blogg

Medlem
Oh my shoulder

Efter lite googling så säger dem att man ska lägga apelsinskal där katten har pissat. Tydligen tycker dem inte om det, och de pissar på ett annat ställe istället.

Själv hade jag gått till vetrinär med pälsbollen

Medlem

Ingen avlivning här inte! Fast det kanske inte var det du menade.

Mjo, jag har hört talas om allehanda huskurer. Slängde ut massvis med vitpeppar, men då började Klara, vår andra katt, rulla runt i det frenetiskt och tyckte det smakade gott. -_-

Själv hade jag bytt sida av sängen med Fredrik.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha nej avlivning var inte det jag syftade på! Vad är det för tankar som egentligen gömmer sig i ditt huvud?

Medlem

Svarta mörka tankar!

Vad hade du då tänkt göra med kisseMissen hos veterinären?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Sy igen könet, kanske BeeJac tänkte.

Medlem

Tänkte att en veterinär kanske kunde hjälpa dig hitta problemet då det är varken normalt eller önskvärt att en katt pissar utanför sin låda i sitt hem.

Skulle nog säga att det är hyggligt normalt att dom går och pissar på tex mattor ibland


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Skulle nog säga att det är hyggligt normalt att dom går och pissar på tex mattor ibland

Katter är oerhört renliga djur och för att dem ska börja pissa utanför sin låda finns det oftast en orsak.

Medlem

Mjo, jag vet inte riktigt vad det är. Henning gör så i perioder, typ en-två perioder per år känns det som. Ibland är han extremt noga med att kattlådan ska vara helt tömd, så kanske kan vara det. I dunno, men nu har han varit duktig i några dagar iaf.

Skrivet av BeeJac:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Skulle nog säga att det är hyggligt normalt att dom går och pissar på tex mattor ibland

Katter är oerhört renliga djur och för att dem ska börja pissa utanför sin låda finns det oftast en orsak.

Många katter är tjurskalliga och som sagt har man inte enda aning om vad som är fel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar