MC-Kortege CHECK

Medlem
MC-Kortege CHECK

Kortegen igår innehöll uppemot 200 motorcyklar (enligt obekräftade källor) och var rätt jäkla maffig!
Lekledare åkte i förväg och spärrade av avfartsvägar, rondeller och rödljus så det var bara att mörsa på med alla hojar!
Vi åkte två och två för det mesta och jag hann ha både Yamaha V-Max av nyare årsmodell (200hk) och Triumph Rocket III (2.3l motor) vid min sida. Dregel dregel kan jag lova!

Jag hann även snacka lite mc med en HD Sportster Nightster-ägare. En hoj som jag har en allvarlig fetisch för. Liten, nätt och hård. Ungefär som jag! Svart i lacken så klart, med tanke på namnet, och rejält gott ljud!

Väl framme efter en underbart skön tur i sol och värme så blev det livemusik och god hamburgare på Lucy's

Nu är jag taggad inför sommarens mc-turer och har lagt till ytterligare ett trevligt pit-stop.

#blogg

MC-Kortege CHECK

Och hela tiden nynnade du på "Born to be wild". Eller du är nog mer generationen som har Mötorhead i lurarna?

Låter ändå rätt glassigt, speciellt i detta "väder".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Varken born to be wild eller Motörhead får spelas i mitt hem. Testa istället Parkway Drive, The Haunted, Lamb of God, Every time I die, Kvelertak osv... då börjar det svänga i höfterna (eller nacken).

Bara inte hojen svänger med i takten.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Inte musik PÅ hojen... det är ju farligt!

1
Skriv svar