Pain 3 - the end

Testpilot
Pain 3 - the end

Har varit rätt dålig på att avsluta spel under den senaste tiden , just att köra igenom den där sista biten och ta slutet har varit svårt.
Många gånger då man spelat nåt men sen har nåt nytt kommit och man hoppat på detta , tex Arkham city och LA Noire ligger på jäsning men ej färdigspelade.

Men nu har jag tagit mig igenom Max Payne 3 , det känns fint.

Skrev rätt bra hur det kändes i mitt förra inlägg , har bara nån detalj att tillägga.

* Japp det var korrekt att kulor försvinner ibland , märkte det på headshots som man visste kulan gått iväg på och man visste den skulle träffa men sen försvann den.

* "Slutbossen" var ju enkel om man jämför med en miniboss jag stötte på i ett hus man spränger , fy!! tror jag nötte den 30ggr innan jag lyckades av ren tur hitta ett läge då jag kunde skjuta medan bossen sköt i ett skydd , jag låg bakom på rygg utan att kunna bli träffad.

SAVEPOINTS SUGER då man råkar ut för sånt , vem fan vill spela om samma 12 kills på gubbar innan man kommer till slutbossen som är det stora problemet att ta?

Så istället för att finslipa tekniken på att plocka bossen som man har problem med så tvingas man panga 12 gubbar innan med varierande resultat vilket innebär att då slutbossen dyker upp så är man i varierande tillstånd av : 1: ammo 2: position 3: hälsa

Så tiden man kan slipa mot slutbossen är kraftigt varierande beroende på 1,2,3 parametrarna.

Egentligen är det så på många av banorna i Max 3 , men man hinner bli irriterad då just en sån sjukt svår boss tvingar en att nöta.

Slut på gnäll.

Spelet är sjukt kul .
* Det är långt och tar tid att spela
* Det är verkligen fett snyggt på en modern gamerPC , allt man kan önska med grafiskt lull finns där.
* Filmisk känsla dock med lite för mycket flash och epilepsi blixtar i längden.
* Detaljerade miljöer i spelet , dock med lite dålig interaktivitet men det står man ut med då det är pangande man egentligen skall göra.

Over and out , nu ska jag levla min Demon Hunter till 60 i diablo3 så anser jag mig vara klar där.

#blogg

1
Skriv svar