Borderlands tonight

Redaktör
Ponny
Borderlands tonight

Semestern närmar sig – och har redan typ tjugo spel jag vill beta av. Blogga om. Tycka om. Nä, här får jag nog rensa lite, rentav tänka om.

Kvällen närmar sig – här hägrar bara ett spel, men inte vilket som helst: #Borderlands. Jag har så sjukt kul med det, att co-op:a är freakin' magiskt!

[ia=558353; large]
Knasig trivia: jag skriver nästan alltid "Borderlines" istället för Borderlands.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Borderlands tonight

Är det till 360 ni lirar?


signatur

Videomupp

Medlem

Awww yeah! (hur många läser det med robotpolisens röst från Futurama? )
Mitt GOTY för 2009, så jäkla bra, och 2 av tilläggen e riktigt bra också, "The Zombie Island of Dr. Ned" och "The Secret Armory of General Knoxx" e must have

"Mad Moxxi's Underdome Riot" och "Claptrap's New Robot Revolution" suger getballe, dom klarar man sig utan, speciellt det sistnämnda, kan vara för att det inte utvecklades av GBX.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

phi
Medlem

Jag och brorsan har säkert närmare 300 timmar loggade i det där jäkla spelet. Grymt kul i co-op.

Får ståfräs bara av att tänka på borderlands 2.

Redaktör
Ponny
Skrivet av WildThing:

Är det till 360 ni lirar?

Yup! Men vi funderar på att skaffa en dator till och lira tvåan på den.


signatur

En Bamseponny av folket

Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av WildThing:

Är det till 360 ni lirar?

Yup! Men vi funderar på att skaffa en dator till och lira tvåan på den.

Åh vad skojsigt

Jimmy, Du Fredrik och Simon, och jag måste ju bara mötas i borderlands över xboxlive.

Pax för den tjocke Berserken


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Åh, åh! Då ska jag vara snipern och headshotta hela världen (lilla mamma).


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Zymac:

Awww yeah! (hur många läser det med robotpolisens röst från Futurama? )
Mitt GOTY för 2009, så jäkla bra, och 2 av tilläggen e riktigt bra också, "The Zombie Island of Dr. Ned" och "The Secret Armory of General Knoxx" e must have

"Mad Moxxi's Underdome Riot" och "Claptrap's New Robot Revolution" suger getballe, dom klarar man sig utan, speciellt det sistnämnda, kan vara för att det inte utvecklades av GBX.

Håller med. Personligen avskydde jag Mad Moxxi mest av alla dock, i princip omöjligt när man kör solo (speciellt frustrationsmässigt). Mad Moxxi tar tid och ger knappt ett jota, ren arenazerger.

De första två Zymac nämnde är suveräna, men du har säkerligen massa kvar att njuta av i originalkampanjen först.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Själv planerar jag att avnjuta semesterregnet med Ratchet & Clank HD collection

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Åh, åh! Då ska jag vara snipern och headshotta hela världen (lilla mamma).

Det gjorde jag. Totaly worth it!

1
Skriv svar