Idag bröts förslappningen

Flakmonkey
Idag bröts förslappningen

Kommer bli rejält segt imorgon känner jag med en kropp som lär göra ont både här och där.  Men men ska man vara fin får man lida pin och efter påtvingad vila tack vare den brustna blindtarmen och semester blir pinan värreän normalt. Idag tog jag mig igenom mitt första riktiga träningspass på runt 10 veckor och även om jag tog det relativt lugnt så känner jag redan att jag kommer få sota för det de märmaste dagarna. Det kommer ju dock inte hindra mig från att träna de dagarna förstås, disciplin är vad som krävs nu och då måste man vara hård mot sig själv.

Tänk vad svag man är egentligen...

Fascinerande och skrämmande att se hur mycket man tappat på så kort tid. Var så jädra svag i allt jag gjorde och jag kunde nästan känna hur musklerna i kroppen chockades. Nu kommer det ju gå snabbare att få tillbaka det jag hade tidigare när kroppen vaknar men ändå lite läskigt. Nåja skönt att vara igång igen är det definitivt, var jobbigt att känna hur jag förslappades ännu lite mer för varje dag som gick.

#blogg

Medlem
Idag bröts förslappningen

Den där snubben är extremt imponerande. Ingen mängd träning skulle hjälpa mig att komma i närheten av det där


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Flakmonkey
Skrivet av Parzec:

Den där snubben är extremt imponerande. Ingen mängd träning skulle hjälpa mig att komma i närheten av det där

Nej känns inte som det... och även om det skulle gå är jag tveksam till om jag skulle vilja lägga ner den tiden som skulle krävas... skulle nog få försaka rätt mycket annat

Inaktiv

Lycka till!

Bröt förslappningen 1 juli efter många månader med mycket skräpmat, sprit, fester och allt som hör till studenten!

Efter Peace & Love så har jag hållit igång! Gymkort inköpt och börjat i fysgruppen här i staden. Riktigt hårda pass men kroppen mår riktigt bra efter passen!

Bara att köra!

1
Skriv svar