Conan O'Brien recenserar Skyrim

Medlem
Conan O'Brien recenserar Skyrim

Det har gått en tid sedan Skyrim släpptes, men det stoppar då inte herr Conan O'Brien - känd från amerikansk television - att recensera det! Kan vara något för dig som fortfarande tvekar, nu när det ändå är halva priset på Steam.

#blogg


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Conan O'Brien recenserar Skyrim

Haha, roligaste recensionen ever! Hoppas han gör mer :).

Medlem

Gud vad jag saknar Conan O´Brien på Tv. "Frankenstein" "In the year 2000" och de gånger han tog ditt skrivbord ut på en sväng.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Conan är grym, men hans spelrecensioner är mediokra. Har alltid haft svårt för humor av typen "titta på mig! jag vet inte vad jag håller på med, hahaha"-humor. Känns lite väl öppet mål.

Skrivet av Sebastian Lind:

Conan är grym, men hans spelrecensioner är mediokra. Har alltid haft svårt för humor av typen "titta på mig! jag vet inte vad jag håller på med, hahaha"-humor. Känns lite väl öppet mål.

Inte mycket för Lets players på youtube alltså, det är lugnt, "det är icke jae heller".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Sebastian Lind:

Conan är grym, men hans spelrecensioner är mediokra. Har alltid haft svårt för humor av typen "titta på mig! jag vet inte vad jag håller på med, hahaha"-humor. Känns lite väl öppet mål.

Inte mycket för Lets players på youtube alltså, det är lugnt, "det är icke jae heller".

Jag kan icke simme!

Medlem

Själv har jag lite svårt för de amerikanska showerna då de är så fokuserade på programledarna. Dom verkar så självcentrerade då dom skall vara i centrum hela tiden, alla skall tycka dom är så roliga och så vidare. Visst, så är väl lite i en del av de svenska pratshowerna också, men det blir så tydligt i de amerikanska showerna då dom är i fokus precis hela tiden.

Dom säger ngt och *dadumtiss* Ahahahaha, hela publiken skrattar och apploderar den alldeles klockrena kommentaren som inte alls var regiserad och tajmad...

Som en slags standup kombinerat med [insert name] pratar med [inbjuden gäst]. Fast gästen har bara en biroll istället för att vara huvudpersonen.

Oj vad långt det blev nu, det var inte meningen. Jag fick i alla fall skriva av mig lite.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Conan är grym, men hans spelrecensioner är mediokra. Har alltid haft svårt för humor av typen "titta på mig! jag vet inte vad jag håller på med, hahaha"-humor. Känns lite väl öppet mål.

Mjo, men när amatörer på youtube försöker göra samma sak så blir det inte roligt. Den här gången skrattade jag faktiskt

Medlem
Skrivet av conthox:

Själv har jag lite svårt för de amerikanska showerna då de är så fokuserade på programledarna. Dom verkar så självcentrerade då dom skall vara i centrum hela tiden, alla skall tycka dom är så roliga och så vidare. Visst, så är väl lite i en del av de svenska pratshowerna också, men det blir så tydligt i de amerikanska showerna då dom är i fokus precis hela tiden.

Dom säger ngt och *dadumtiss* Ahahahaha, hela publiken skrattar och apploderar den alldeles klockrena kommentaren som inte alls var regiserad och tajmad...

Som en slags standup kombinerat med [insert name] pratar med [inbjuden gäst]. Fast gästen har bara en biroll istället för att vara huvudpersonen.

Oj vad långt det blev nu, det var inte meningen. Jag fick i alla fall skriva av mig lite.

Stör mig på det när det gäller Jay Leno och David Letterman för ingen av dem två är roliga överhuvudtaget. Conan däremot, han är en rolig person på riktigt. Då får publiken gärna skratta hur mycket de vill för det gör jag också

1
Skriv svar