Hate leads to suffering (och vice versa)

Medlem
Hate leads to suffering (och vice versa)

Hatets gåva är energi och handlingskraft. Det sägs att hat är resultatet av att en negativ känsla förblir permanent i hjärnan istället för att sippra ut i ingenting med tiden. Jag vet därför inte om det är hat jag känner, eftersom reaktionen jag bär på nu är så färsk. Men jag vet att jag vill ta min mobiltelefon, lägga den på vårat gamla trägolv och stampa den till flisor.

Jag vet att när jag ser det där röda krysset, som signalerar att nätverket inte är nåbart, så vill jag köra den i en mixer.

Jag vet att när ett sms anländer fem timmar senare än det skickades så vill jag köra ner hela skiten, laddare och allt, i gommen på jäveln i ljusblå skjorta som sålde den till mig.

Jag vet att när jag, efter två dussin misslyckade försök att nå min röstbrevlåda, äntligen lyckas höra de första sekunder av ett meddelande innan samtalet bryts

ja,

då känner jag något som verkligen känns lite grann som att synapserna i hjärnan är i full flärd att skapa en permanent grottmålning av mitt hat mot den här fucking kuk-mobilen.

Dö dö dö!!

#blogg

1
Skriv svar