Gamergasm!

Testpilot
Gamergasm!

Inte hunnit spela så mycket som jag skulle velat i helgen men klockat 9 timmar Dishonored och 13 Timmar Xcom.

Dishonored fyller alla mina krav på smygarspel , hur mysigt som helst att tassa omkring i skuggorna , lyssna på vakters skvaller för att sedan smyga bakom och knocka dem då de minst anar.
Kutar runt och letar efter alla bonusgrejer på varje bana så man kan maxa till sin gubbe fint och bra , att få upp teleport och de andra skills som utvecklar smygandet är ju såklart prio.

Efter fredagens maratonpass av Dishonored så var det tyvärr så att man skulle göra annat , hade laddat min bärbara med Xcom redo att köra då man var på resande fot , det fungerade utmärkt och klockade in 13 timmar vilket är riktigt mycket.

Tiden flyger verkligen då man spelar XCOM , jäklar man kollade på klockan o vips var den 02:30 på natten , läskigt beroeendeframkallande att spela en stund till hehe!

Sambon kommer nog att få kolla på TV själv denna vecka , Dishonored och Xcom kommer att köras tills datorn brinner upp!

#blogg

1
Skriv svar