Min inre femåring

Skägg.
10 Chambers
Min inre femåring

Min inre femåring tycker att det här är asballt. Min yttre 30-åring vill använda
femåringen som front och spela!

#blogg


signatur
Min inre femåring

OMG! Vill spela!
Har saknat Spyro, blev påmind av den lila draken. Önskar att de gör en helhjärtad plattformare till.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Mina brorsbarn lirar det där. Det är ju inte alls så man önskar att man kunde gömma sig en stund i sitt dåtida 5-årsjag och bara leka järnet. Känner mig för vuxen.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Först trodde jag att detta skulle bli den nya generationens Hockeykort eller Pokemon / Beyblade. Men det "äran" har nog apparna ändå.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tror det är ganska poppis bland äldre personer med. Finns en hel tråd på Neogaf om föregående spel och folk som samlar på alla figurerna


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Vad är det för märke och modell på glasögonen du använder?

Ska nämligen uppgradera mig nu eftersom jag blev tvungen att skaffa glasögon i samband med körkortet. Då tog jag dom billigaste bågarna.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av jonis:

Mina brorsbarn lirar det där. Det är ju inte alls så man önskar att man kunde gömma sig en stund i sitt dåtida 5-årsjag och bara leka järnet. Känner mig för vuxen.

Minns fortfarande ångesten när man var i skarven för att vara för stor för he-man men ändå leksugen. Men tjuvlekte liksom lite. Äldsta grabben är 3,5 så lite för ung än så länge.

Skrivet av Dinskugga:

Tror det är ganska poppis bland äldre personer med. Finns en hel tråd på Neogaf om föregående spel och folk som samlar på alla figurerna

Ja, börjar förstå det. Ska kanske "recensera" det där ändå...

Skrivet av showerguy:

Vad är det för märke och modell på glasögonen du använder?

Ska nämligen uppgradera mig nu eftersom jag blev tvungen att skaffa glasögon i samband med körkortet. Då tog jag dom billigaste bågarna.

Det är ett svenskt märke som heter Vasuma och modellen är Riverjack (tortoise).


signatur
Inaktiv
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av jonis:

Mina brorsbarn lirar det där. Det är ju inte alls så man önskar att man kunde gömma sig en stund i sitt dåtida 5-årsjag och bara leka järnet. Känner mig för vuxen.

Minns fortfarande ångesten när man var i skarven för att vara för stor för he-man men ändå leksugen. Men tjuvlekte liksom lite. Äldsta grabben är 3,5 så lite för ung än så länge.

Minns det där väl hehe, speciellt när jag växt ifrån LEGO och frenetiskt försökte bibehålla intresset men det gick till slut bara inte.

Dags att skaffa sig en liten batting eller två så man har en ursäkt att leka runt igen!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar