Smärtan, tredje gången gillt

Medlem
Smärtan, tredje gången gillt

Föll pladask för ett av dagens erbjudande på Steam. Vissa lyssnar på Swedish House Mafia, vissa lirar Max Payne 3. Man får välja sin smärta med omsorg.

Let's do this!

#blogg

Medlem
Smärtan, tredje gången gillt

Personligen har det endast blivit ett köp av Two Worlds 2 nu under rean (tillsammans med 4 kompisar), och som det ser ut just nu finns det chans att det även blir Terraria och Magicka 4-pack för mina kompisar också (då jag redan har båda).

Steam-reor... Och mer pengar lär nog läggas ut om det kommer något mer co-op spel på rean...

Medlem

Jag väntar på en 50+% rea på Borderlands 2, det är nästa önskning. Sleeping Dogs är jag sugen på, men är inte övertygad.

Lön idag också. Well played Gabe...

Medlem

MP3 var en blandad upplevelse för mig. Dels så tycker jag att dom har lyckats fång en del av känslan från de tidigare spelen, men mest var det en besvikelse. Det som gjorde spelet o-bra var bland annat följande:

* miljön som spelet utspelar sig i
* alla cutscenes - man hinner knappt spela något innan spelet tar över kameran och man "seglar iväg" för att spana in något som dom vill att man inte skall missa
* Max ser inte ut som Max


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Håller helt med dig, conthox. Mindre cutscenes, mer dyster amerikansk stadsmiljö och mer Max!

1
Skriv svar